PP2003 openen met jongere versie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Ik heb een PP presentatie gemaakt maar ik vraag me af of ik het met jongere versies kan openen zoals PP 2000? Aangezien in 2003 nieuwe functie zitten en of dat dan wel af te spelen is.

Of zou iemand voor mij willen kijken of hij/zij het open krijgt met een jongere versie, het liefst met 2000, want die versie hebben we volgens mij op school. Je kan de PP presentatie hier vinden:

http://www.geocities.com/rambot2040/

Rambot :thumb:

Laatst bewerkt:
Tijdens het opslaan kun je in 2003 ook aangeven dat je de player wilt mee kopieeren.

Trouwens je link werkt niet. Misschien kun je dat nog even herstellen.

Ik had een tijd geleden een presentatie voor school moeten maken. Gedaan in 2003 en verschillende effecten vielen weg in 2000, wat ze op school hadden.

Ik heb in ieder geval 2 versies en met en 1 zonder effecten dus op school kan het altijd nog worden aangepast.

Ik gebruik de knop "inpakken voor cd "
probeer dat maar eens.

Werkt jouw link nu al.

Misschien ben ik een beetje dom maar de knop voor inpakken voor cd kan ik niet vinden :o

Ik probeer ff een andere site te vinden om het op te zetten.

Werkbalk bestand en dan de negende van boven bij mij.
We hebben het toch over powerpoint 2003 he.

K, gevonden, maar kan het niet op een cd gaan zetten want als ik het laat zien en er moet nog wat veranderd worden kan dat dus niet.

Jawel hoor, gewoon naar de betreffende hd kopieeren bewerken en weer terug naar cd. Mag herschrijfbare cd zijn hoor.

Je kunt ook een losse vieuwer downloaden voor pp en die gebruiken.

Hmm te ingewikkelt denk ik, denk niet dat hij dat zal installerren heb verder geen andere server kunnen vinden. Tenzij geocities het eens een keer gaat doen.

en anders maar ergens uploaden,.
(ik heb zelf geen Powerpoint 2003, dus weet ook niet of er optie is)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan