PPC Kan niet verbinden met de PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinsoftware

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
Hallo,

Ik heb nog steeds een probleem... Ik heb inmiddels de software gevonden van mijn PPC. Aleen nu kan hij niet verbinden met de PC als ik hem op de lader zet komt er een melding over een probleem met USB:

Ik heb het volgens de handleiding geinstaleerd. En als de PC via ActiveSync wil proberen te verbinden krijg ik dit:

en elke keer als ik op volgende klik herhaalt het steeds.
Wie kan mij helpen... Want ik snap er nu egt niks meer van :'(

Heb je al een andere usb-poort geprobeerd? Zo ja, deinstalleer alles wat je hebt geinstalleerd betreffende de ppc. Koppel de ppc los van de pc en installeer alleen Active Sync opnieuw . Wanneer dat volledig geinstalleerd is koppel je pas de ppc aan.

Nee, ik heb alle USB poorten geprobeerd maar niks werkte. Zijn er nog andere tips?

Apparaat status:
Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd.

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.

Ik snap niet meer wat ik moet doen?

Je hebt alles uit mijn vorige post uitgevoerd? Active Sync zorgt er namelijk voor dat de pc de ppc herkent. Belangrijk is de volgorde, eerst Active Sync, daarna pas aansluiten.

Vreemd... Al eens op een andere pc geprobeerd met Active Sync? Andere kabel geprobeerd?

ik heb hier geen extra andere kabel ervan liggen aleen de houder met aansluiting.
Hoe veel zou zo'n kabel kosten??

Kabel hoeft niet veel te kosten, onder de 10 euro zeker. Maar wat voor ppc is het eigenlijk? Kun je niet op de pc van een vriend/ buurman/ klasgenoot Active Sync installeren en de ppc proberen? Dan ben je al wat dichter in de buurt van een oorzaak.

Ja, ik heb het op een andere pc gedaan. en krijg precies het zelfde probleem.

Dan heb ik toch sterk het vermoeden dat de houder/kabel stuk is. I.p.v een nieuwe houder kun je volgens mij ook een usb -> mini-usb kopen. Die kosten een paar euro. We'll wil ik nog aangeven dat het ook nog in de connectoran de ppc kan zitten. Dus als je alsnog een kabel van een vriend zou kunnen proberen.....

Welke versie van activesync gebruik je?

Als het lager is dan 4.5 even de nieuwste downloaden.,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan