PPPoE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Berichten
233
yo, ik heb mij onlangst een router aangeschaft en men vertelde mij in de winkel dat het heeeeeeeeel makkelijk zou zijn om een netwerkt te maken. ik was aan het lezen in de handleiding en ik kwam op een punt waar ik tussen 3 soorten verbindingen ofzo moest kiezen. ( 1e keuze :dynamisch ip adres/ 2de keuze : statisch ip adres/ en derde keuze, PPPoE ondersteunt) mijn vrag is nu. Is mijn internet verbinding PPPoE? Ik heb telenet internet ( kabel). en dan moet ik ook een servicenaam invoeren en dat vind ik eigelijk ook niet
 
Geplaatst door kristof k
yo, ik heb mij onlangst een router aangeschaft en men vertelde mij in de winkel dat het heeeeeeeeel makkelijk zou zijn om een netwerkt te maken. ik was aan het lezen in de handleiding en ik kwam op een punt waar ik tussen 3 soorten verbindingen ofzo moest kiezen. ( 1e keuze :dynamisch ip adres/ 2de keuze : statisch ip adres/ en derde keuze, PPPoE ondersteunt) mijn vrag is nu. Is mijn internet verbinding PPPoE? Ik heb telenet internet ( kabel). en dan moet ik ook een servicenaam invoeren en dat vind ik eigelijk ook niet

Hoi,

Probeer dit eens.

Grtzzz.
 
Je hebt waarschijnlijk XP? Bij Wanadoo moet die servicenaam iig helemaal leeg zijn anders werkt het niet, dus probeer dat anders eens? :)
 
hellloo

ik heb het zelfde als die andere gene wat moet ik nu doen gr NoRuleszz
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2003, dus lang niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan