PPPoPvc 0 IP connect to PPP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noname

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Berichten
143
Als ik mijn modem/router een diagnostische test laat uitvoeren krijg ik de melding dat het volgende niet werkt:

PPPoPvc 0 IP connect to PPP

Kan iemand mij uitleggen wat dat betekent en wat ik eraan kan doen?
 
Waarschijnlijk heb je een aantal poorten willen openen in je modem /router en dit is niet goed gegaan tenminste dat is de boodschap van deze melding.
 
Dank voor je reaktie.

Ik heb in ieder geval niet bewust geprobeerd poorten open te zetten.

Kan dit ermee te maken hebben dat ik daarom niet kan pingen naar de draadloos met de router verbonden computer? Ik krijg dan een time out.

Vanaf de draadloze kan het namelijk wel. Van daaruit is er ook verbinding met internet. Begrijp het niet.:confused:
 
Dat is moeilijk te beoordelen zonder verdere gegevens mbt je opstelling.Tevens kunnen bepaalde dingen geblokt zijn voor pingen waaronder wellicht je eigen ip adres.Dat is niet abnormaal.
 
Ik ben op zoek naar het antwoord op twee problemen en dacht dat die foutmelding er misschien mee te maken heeft. Blijkbaar niet.

Als ik een vorm van beveiliging op de verbinding wil zetten (WEP of WPA) krijg ik met geen mogelijkheid meer verbinding. Dat is nog m'n grootste probleem. Er draait hier nu een open netwerk.

Als ik probeer een printer te delen wordt die niet herkend vanaf de draadloze computer.

Ik heb een sweex wireless router 11g en begin er bijna van te dromen, maar dan wel nachtmerries.
 
Moet ik toch maar even bij je komen internetten.

Waarom wil je WEP en WPA ? WPA is beter dan WEP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan