Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Controleer eens even het volgende:
ga in de verkenner naar een willekeurig PPS bestand, open het NIET maar klik rechts op de PPS en kies voor "openen met". Wat verschijnt dan in je scherm? Als daar staat Powerpoint, kijk dan eens of er onderin links een vinkje staat in het vakje : "dit type bestand altijd met dit programma openen"
maar hij heeft het bij elke pps zou je hier dan niets aan kunnen doen ?Dan heb ik het vermoeden dat dit een van de prachtige beveiligingsopties is van Microsoft. (mogelijke onveilige bijlagen niet mogen openen etc. etc.)
wat zou je hier dan aan kunnen doen ik vind het toch belangerijk om pps bestanden te kunnen openen via de windows mail hij geeft volgende foutmelding : er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekopeld maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instelllen van het configuratieschermDan heb ik het vermoeden dat dit een van de prachtige beveiligingsopties is van Microsoft. (mogelijke onveilige bijlagen niet mogen openen etc. etc.)
Misschien moet je hier eens rondkijken:
Wat is Programmatoegang en standaardprogramma's (configuratiescherm) instellen?
U kunt deze stappen alleen uitvoeren als u bent aangemeld als beheerder.
Met Programmatoegang en standaardprogramma's instellen kunt u gemakkelijk een ander standaardprogramma instellen voor bepaalde activiteiten, zoals surfen, het verzenden van e‑mail, het afspelen van audio- en videobestanden en het gebruik van chatberichten.
U kunt tevens opgeven welke van deze standaardprogramma's moeten worden weergegeven in het menu Start, op het bureaublad en op andere locaties.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.