PPS opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geand271

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2007
Goeden dag,

Enkele dagen geleden heb ik een nieuwe PC Medion aangekocht, loopt onder Windows 7.
Hierop installeerde ik Office 2010 voor thuisgebruik en studenten en deed daarna een gratis upgrade naar 2013 via "Office.com/offer"
Als ik via Windows Live Mail een PPS bijlage doorgezonden krijg, krijg is die niet open door een dubbelklik. Enkel als ik deze opsla werkt dit wel maar dan nog met horten en stoten.
Via mijn andere PC onder Vista en Windows Mail met Office 2007 is dat geen enkel probleem.
Hoe kan ik dit oplossen ?

Alvast mijn dank bij voorbaat.

Geand271

Hallo geand 271.

Is de powerpoint met een eerder versie opgemaakt bijvoorbeeld met powerPoint 2010, en/of PowerPoint 2007, dan moet je wellicht de gratis PowerPoint Viewer installeren om presentaties met alle functies te kunnen weergeven. Is dit het.

Hallo geand 271.

Is de powerpoint met een eerder versie opgemaakt bijvoorbeeld met powerPoint 2010, en/of PowerPoint 2007, dan moet je wellicht de gratis PowerPoint Viewer installeren om presentaties met alle functies te kunnen weergeven. Is dit het.

Office 2010 stond geïnstalleerd als proefversie zonder PowerPoint bij aankoop.
Heb hierover de door mij aangekochte Office 2010 over geïnstalleerd. Daarna de gratis versie Office 2013 gedownload en geïnstalleerd.
Powerpoint Viewer ook geïnstalleerd. Gaat nog steeds niet bij dubbelklik op PPS-bijlage niet open.
Misschien alles van Office verwijderen en met de aangekochte Office opnieuw installeren ???
Wat denkt u hierover ?

Met vriendelijke groeten,
Geand271

Ja wellicht proberen, want zo heb je er ook niets aan. Of moet je wellicht nog een activatie doen. Anders zou ik ook niet weten hoe nu verder.

Hallo manamana,

Office 2010 en 2013 verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt nu naar behoren.
Groetjes,
Geand271

Aha, oke dat is mooi. Kijk het nog even aan en zet dan je bericht a.u.b. als opgelost zodat anderen hier ook wat aan hebben. Opgelost staat in je 1e bericht. Mooi werk. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan