PPS probleem(powerpointpresentatie)

• Onderwerp starter Onderwerp starter kaj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Na het ontvangen van powerpointbestanden in outlook krijg ik na het openen de volgende foutmelding; Er is voor deze bewerking geen progamma aan het opgegeven bestand gekoppeld.Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm.

De powerpointbestanden worden wel als zodanig herkend en de benodigde software is geinstalleerd.

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen ???
Thanks
Kaj

- Ga naar het powerpoint-bestand
- Druk de [shift]-toets in, en houdt deze ingedrukt.
- Kies voor de optie: Openen Met..
- En dan: Programma Kiezen

- Zoek powerpoint op in de lijst en selecteer deze
- Vink het vakje "dit type bestand altijd met dit programma openen" aan.

Als powerpoint niet in de lijst staat.
- Kies voor "bladeren"
- Zoek Powerpnt.exe op, op je computer.
- Deze staat meestal in "C:\Program Files\Microsoft Office" of in één van de submappen daarvan.
- Selecteer powerpnt.exe en klik op "Openen"
- Vink het vakje "dit type bestand altijd met dit programma openen" aan

Nu start een PPS standaard met Powerpoint op.
En is er een grote mogelijkheid dat je probleem dan ook is opgelost.

Laatst bewerkt:
Hallo killermenace.
De pps jes komen per e-mail binnen. Ik wil ze van daaruit ook openen. Als ik ze eerst naar een map kopieer en ze dan dubbelklik dan werkt het wel.... Maar hoe krijg ik ze rechtstreeks geopend in outlook..???

Help ik word er gek van en krijg het niet voor elkaar.
Moet ik misschien eerst de powerpoint player deiinstalleren en dan weer opnieuw downloaden??

Thanks

Als ze vanuit outlook niet openen heeft dat te maken met de beveilgingsinstellingen op je computer.
Deze moet je dan lager instellen.

Jan,
Dat is denk ik niet het probleem. Zoals ik hierboven heb vermeld krijg ik een foutmelding in het scherm na het openen van het pps bestand.

Ik heb al het bovenstaande geprobeerd maar krijg steeds de zelfde foutmelding. Ik snap niet waarom ze wel automatisch openen in de powerpoint presentatie als ik ze eerst naar bijv. het buroblad kopieer maar niet vanuit de e/mail bijlage...... help:( :(

ik had 2 pps viewers geinstalleerd.....probleem opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan