PPS start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Sinds enige tijd kan ik geen PPS-bestanden meer openen in Powerpoint (XP-versie). Mijn collega met PP, versie 2000 heeft hetzelfde probleem. Wat er gebeurt: ik dubbelklik op de pps, in de taakbalk komt een vakje van powerpoint er op duidend dat er een venster met powerpoint aan het opstarten is, en dat is het... Op de Als ik de ppt van die file daarna open, dan
opend de ppt goed, alleen staat er een knop met "doorgaan met diavoorstelling" in het scherm. als ik hierop klik zie in mijn taakbalk dat de pps weer actief wordt, maar er gebeurt voor de rest niets. het venster waar de pps in "geopend" is kan niet normaal afsluiten. Ook vanuit PP zelf de presentatie proberen op te starten, leidt tot hetzelfde. Verder lijkt de compu niet echt vast te lopen. Wat zou dit kunnen veroorzaken??

Vermoedelijk wordt ie geminimaliseerd geopend.
Start de PPS en klik dan in de taakbalk met rechts op het vakje en kies maximaliseren.

Opgelost!

Gevonden via Google (zoek op "primaire monitor pps" in Google Discussiegroepen):

In het menu "Diavoorstelling" onder de rubriek "diavoorstelling instellen" kijk je bij de rubriek "meerdere monitoren" of alleen de primaire monitor actief is.

Opgelost dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan