PPS wwar te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en loop nog tegen wat kleine probleempjes aan.

Computer geeft bij start aan nieuwe hardware te hebben aangetroffen voor netwerkcontroller wat moet ik hiermee.

Binnenkomende mail met een PPS bestand kan ik niet openen waar kan ik de download voor dit bestand vinden ???

pps-bestanden zij in de meeste gevallen PowerPoint presentaties, welke alleen met PowerPoint of een PowerPointviewer kunnen worden geopent. Je zult dus of PowerPoint of een viewer moeten installeren

PPS bestand kun je met powerpoint vieuwer bekijken. Als je office hebt kun je die installeren, anders kun je hem hier downloaden http://www.microsoft.com/downloads/...27-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=nl

De computer geeft met die netwerkcontroller aan dat je netwerkkaart nog niet (goed) is geinstalleerd. Als je een ingebakken kaart hebt op je moederboard dan heb je als het goed is een moedeboard cdtje met de drivers erop. Als je een losse kaart hebt, dan zul je daar ook een cd van hebben.

[edit]Ha, 3 verschillende versies van Powerpoint :D [/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan