PPT op DVD + films + fotos en geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

amsterdamman

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2004
Drie maanden geleden is een vriendin van ons overleden. Wij hebben een powerpoint gemaakt over haar leven. Nu wil ik deze op dvd zetten op verzoek van vele. Met daaronder muziek van één artiest.
Daarnaast wil ik de nummers die op de begrafenis te horen was, ook in een aparte menu zetten met de optie om ook deze onder de PPT te kunnen zetten, of apart af te spelen.
Verder wil ik foto’s etc erop zetten. Kortom een multimedia dvd. Om de herinnering te houden. Nu heb ik zelf niet zoveel verstand maar ik hoop dat er iemand is die mij misschien zou kunnen helpen. Ik wil er best wel voor betalen. Het moet alleen voor haar verjaardag (28 april) af zijn. Wie o wie kan mij helpen of kent iemand die er meer verstand van heeft?
Please help me

Je hebt ten eerste en programmatje nodig dat PowerPointpresenstaties omzet in een filmbestand. Ik gebruik daarvoor meestal PowerVideoMaker Professional, maar er zijn meer programmatjes daarvoor. Zoek anders maar een op Google naar PPT 2 DVD. (2 kun je soms vervangen door to en DVD soms door MPEG of AVI.)
Voor de rest kun je NeroVision Express gebruiken. Je kunt dan het filmbestand van de PowerPointpresentatie invoegen en andere filmbestanden. Ook foto's kun je gebruiken en geluid kun je er ook nog onder zetten. Dus meer heb je niet nodig.

Hallo,

Is het jou ondertussen gelukt om powerpoint op dvd te krijgen?
Zoja kan je mij dan laten weten hoe aub?
Ik wil dit ook doen voor de communie (7mei) van mijn dochter.

Mvg,
Martine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan