PQ drive image pro deploy center 5.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

easydoesit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
Hi,
Ik heb een vraag ivm het terugzetten van een image. Mijn pc is ontzettend traag en ik zou graag mijn originele image terugzetten. Ik heb een Boot-CD van drive image pro, met handleiding, maar ik heb een probleem bij het resizen van de 'source partition'. In het schermpje resize krijg ik drie sizes: minimum, maximum en new size (hetgeen ik zelf moet invullen). In de handleiding staat dat beide sizes gelijk moeten zijn, maar ik weet niet welke?
Ik heb al vanalles proberen in te vullen bij new size (minimum, maximum, vanalles ertussen), maar als ik op ok duw en ik klik op next, dan krijg ik telkens een waarschuwing dat hij de partitie moet verwijderen omdat er onvoldoende unallocated space is (en dan ben ik dus ook alle data kwijt).

Kan er iemand helpen aub?? Ik vind heel weinig over drive image pro via google, blijkbaar is powerquest overgenomen door symantec en op die site vind ik niet wat ik zoek... :shocked:

Je moet je partitie niet resizen maar je moet kiezen voor restore image, dus dat gedeelte dat je wilt doen moet je overslaan

resize komt na restore volgens handleiding??

Ik kies in het begin voor restore image, maar volgens de handleiding moet ik nadat ik de image heb geselecteerd en de hard drive partition waarop ik wil restoren 'resize source partition' selecteren en zorgen dat de sizes gelijk zijn (maar ik weet dus niet welke). Als ik het default laat staan bij resize, dan heeft hij 0.0 MB unallocated space omdat hij default het maximum laat staan...
Hopelijk ben je daar ook nog iets mee, alvast bedankt voor de reply :o

Je moet aanvinken ''restore to original location'' bij destination

tis gelukt

:D Blijkbaar hebben we de foutmelding wat verkeerd geïnterpreteerd, als je gewoon de originele size laat staan en je gaat dan verder, lukt het om de image te restoren.
Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan