PqRP partition D schijf kwijt ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.529
Hallo vrienden

Probleem : Gisteren melding dat de C schijf vol was .
Heb een 60 gb in drieen verdeeld mer PM 7.0 .

Ik denk dan wijs ik ruimte van D aan C toe met resize .
Dus gedaan niet geformatteert , zouden 3 handelingen zijn , maar na het afsluiten van de pc wou ie niet meer opstarten 3x stroom eraf gehaald en tot mijn verbazing zag ik dat ie na het opstarten geen D schijf meer had en voor de rest er geen verabderingen zijn .

Als ik in PM kijk staat er wel een gedeelte op die plek maar dat heet nu :pqRP partition.
Het enige mogelijk wat in mijn rechter muis zat was wijs een nieuwe drive letter toe .

Zo gezegt , dus wees hem de letter H toe .
Afsluiten en opstarten en idd hij keek wat er op de voormalige D stond en ik zag al mijn bestanden en PM zou hem op h zetten na doorstarten zag ik dat het gewoon mislukt was .

Hoop dat ik hier reactie op krijg heb wel meer info maar tot zo genoeg B.V.D.
 
Ben ik weer , ik heb Deze toegestuurt gekregen van mijn behulpzame vriendin Mumzel .
thumb-up.gif

Ben niet veel verder gekomen maar het probleem is eender ik heb gedaan wat bennie schreef maar die link naar PM deed het niet meer ik heb zelf idd Ptedit maar als ik die aanklik zie ik een helehoop getallen ik weet niet wat ik er mee moet , wel heb ik bij de info gekeken waar ie overigs geen errors vond .
Info voeg ik even als bestand mee -
 

Bijlagen

  • pm info.txt
    7,4 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt:
Opgelost :

Eerst het ontstaan : Was te ongeduldig toen ie naar 5 min . niet doorstarte , nu ik dezelfde bewerking deed , constanteerde ik, ook al was het beeld zwart : schijf activiteit.

Ik heb mijn bestanden ( al mijn software zat op D ) kunnen redden .
Door veel te gegoogle kwam ik tot de meest aangeraden oplossing een recover proggie te installeren , dat werd GetDataBack for NTFS een fantastisch proggie hij is er ook voor FAT 32 ( shareware ) voor meer info over het proggie kun je me altijd mailen .

Mumzel bedankt voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan