PR02X replicator met 2 VGA schermen op Dell E6330?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluisje0

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2011
Berichten
3
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

Sinds kort heb ik voor mijn werk als planner een nieuwe laptop gekregen (Dell E6330) tesamen met een Dell PR02X replicator.

Als planner werk ik met 2 beeldschermen (2 x LG 24"). Helaas zit er op de schermen alleen een VGA aansluiting. Op de replicator zit 1x VGA en 2 x DVI-D. Ik kan nu dus niet meer beide schermen gebruiken. Ik heb gezocht op internet en zag dat voor euro 30.- ik een actieve omvormer van DVI-D naar VGA kan krijgen. Helaas mag ik deze dan niet indienen bij mijn werkgever, dus kost mij dit zelf euro 30.-.

Ik zag wel dat op de Dell E6330 zelf ook een VGA aansluiting zit. Is er een mogelijkheid om het beeldscherm van de laptop uit te schakelen en daardoor direct de output naar de VGA poort te laten gaan op het moment dat de laptop in de replicator zit?

Als de laptop in de replicator zit, krijg ik beeld op het scherm verbonden met de replicator en het beeldscherm zelf
Als de laptop ontkoppeld is van de replicator, dan krijg ik beeld op het scherm aangesloten op de VGA poort van de laptop en de laptop zelf.

Ik heb:
Laptop: Dell E6330 (i5-3340M)
videokaart: Intel HD Graphics 4000
Docking station: Dell PR01X
Windows 7 professional 64 bit

Alvast bedankt voor je tijd en eventuele hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan