Pre-queue script SabNZB

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjeppo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2013
Ik wil dat SabNZB een script draait die ervoor zorgt dat als een nzb uit een bepaalde groep komt hij een bepaalde categorie aan het bestand toekent. Meer precies, als de nzb uit een 'muziek-groep' komt (a.b.mp3 etc.) wil ik dat Sab de categorie 'Muziek' toepast.
Ik heb de pre-processing script instructies op de sab wiki uiteraard gelezen, maar aangezien ik weinig scripting ervaring heb kom ik er niet uit. Hieronder het script dat ik heb geprobeerd.

@echo off
echo 1
echo.
echo.
if %7==alt.binaries.mp3 echo 4_muziek

Kan iemand mij helpen?

Ik had je link over het hoofd gezien maar volgens mij staat het daar prima uitgelegd.

Dan kun je me vast verder op weg helpen edmoor! :thumb: Ik heb te weinig ervaring in scripting om een goed script te schrijven, de wiki helpt mij zoals gezegd niet verder, anders had ik de vraag hier niet gesteld toch?

Ik gebruik het niet en kan het ook niet testen, maar volgens mij is het als volgt.
In de instellingen van SabNZB kun je 2 dingen hiervoor aangeven:
- In de instelling voor Mappen geef je aan in welke map het script staat
(Map met gebruikers scripts: Map waarin zich de script bestanden voor nabewerking bevinden. NB. Dit is ook de map voor pre-que scripts)

- Bij de Opties (Diverse instellingen) kun je aangeven welk script moet worden uitgevoerd
(Wachtrij filter script: Wordt uitgevoerd vóór een NZB de queue in gaat )

Verder heb je het volgens mij goed gezien omdat je parameter 4 van de 7 return parameters al hebt gebruikt.

Het gaat mij puur om het script zelf, instellingen in Sab kom ik wel uit.

Het script dat ik heb geprobeerd (zie eerste post) lijkt niet te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan