• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Precentage automatisch veranderen in Valuta

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebman

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Hoi allemaal,

Bijgaand heb ik een tabel bijgesloten.
Hierin heb ik 3 gegevens.

1 bedrag
2 percentage
3 totaal na percentage

Nu wil ik graag dat hij bij het bedrag wat ik invul en daarna het percentage invul hij automatisch het percentagebedrag berekend en invult.

Heeft iemand een idee?

Bijlagen

in L5:

Code:
=als(en(J5<>"";K5<>"");J5*K5;"")

Werkt perfect.

Alleen hoe krijg ik dit repenterend?
Ik bedoel de regel J5 en K5 berekend hij nu, maar ik heb meerdere regels snappie.

Je kan de formule naar beneden slepen of bedoel je dat niet?

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Je kan de formule naar beneden slepen of bedoel je dat niet?

En dat slepen doe je dan weer door in L5 met je muis rechtsonderaan de cel te gaan staan totdat je een zwart kruisje krijgt. Dan 'vastpakken' en naar onderen slepen.

Een andere mogelijkheid is in L5 te gaan staan - kopiëren - gebied van L6 t/m L... te selecteren - Plakken. Of als je alleen de formules wilt plakken en bijv niet de opmaak: Bewerken - Plakken Speciaal - Formules

En dat slepen doe je dan weer door in L5 met je muis rechtsonderaan de cel te gaan staan totdat je een zwart kruisje krijgt. Dan 'vastpakken' en naar onderen slepen.

Een andere mogelijkheid is in L5 te gaan staan - kopiëren - gebied van L6 t/m L... te selecteren - Plakken. Of als je alleen de formules wilt plakken en bijv niet de opmaak: Bewerken - Plakken Speciaal - Formules

Yepp dit is em!!!

Thankx!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan