premiere pro 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelj

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Ik werk met Premiere 6.5 als beginnend Wim Verstappen (nee, niet Jos met dat autootje).
Bij het opschonen van m'n aparte Install-partitie (dus niet Program Files) kwam ik een trial-versie van Premiere Pro 7.0 tegen, die ik ooit eens gedownload heb. Installeren dus maar, dacht ik.
Helaas, bij opstarten krijg ik "Trial Expired". Geprobeerd met verschillende datums, maar zonder succes.
Weet iemand toevallig een te gebruiken datum hiervoor?

Groetjes,
Marcel

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Moet ik nog meer zeggen.;)

Een trail is legaal zolang deze het doet volgens de regels van diegene die de trail beschikbaar stelt.
Als de trail periode voorbij is en je wilt de versie blijven gebruiken dan wordt jij geacht dat product te kopen.

Als je nu via omwegen deze trail periode weer wilt activeren dan ben je dus illegaal bezig.

Dus warez.;)

Volgens mij is een download van een trial via de site van de producent verre van illegaal. Dat ik 'm nu pas wil uitproberen, is misschien niet zo slim, maar een trial blijft een trial.
Marcel

Marcel,
Het klopt precies wat jij zegt.
Maar de leverancier van het product heeft ZIJN regels aan de trail hangen.
Daarin staat dat jij het een x tal dagen mag uitproberen ingaande de dag dat jij het dowbload.
Als jij het na die x dagen pas wilt gaan gebruiken, tja dat is een beetje dom.
Wil jij het nu weer gaan downloaden en installeren dan zal de leverancier van dat pakketje zien dat jij het al eerder op jou computer gehad hebt.
Dus krijg je dan gewoon geen toestemming van hun om het nogmaals te gebruiken.

Ik weet dat het vervelend is voor jou....maar de leverancier wil ook wat verdienen.

Maar als jij versie 6.5 al hebt dan kun je voor weinig geld een update kopen hoor.
Ok heb versie 7 en werkt perfect.

OK Puppie,

Helaas voor mij, dan houdt het op.
Bedankt voor je reactie

Groetjes, Marcel
:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan