prepaid 090 / 0900 bellen met voip, welke voipprovider?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leon19733

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2010
Ik heb alleen een mobieltje dus bellen naar een 0900 info nummer van 10cpm wordt vanzelf bijna 50 cent per minuut.

juist die 0900 nummers staan tegenwoordig boven bijna elke brief. De gratis alternatieve nummers worden steeds meer dichtgespijkerd.
Dus elke keer als je 10 minuten in de wacht staat ben je weer 5 euro kwijt.

via voipbuster prepaid kan je 0900 nummers beller tegen de normale tarieven zonder de behoorlijk hoge extra mobiele kosten die buiten je bundel vallen (! grapjassen)

Maarr via voipbuster raak je weer elke 6 maanden je prepaid tegoed kwijt.

Heeft iemand een beter alternatief??

skype doet geen 0900 nummers
fastvoip ook niet
via 0900prepaid is volgens mij ook stiekum te duur

Mvg! en bvd,
Leon

Nu kan ik niet in je portemonnee kijken, maar voor een paar keer per jaar dat je een 0900 nummer moet bellen... :rolleyes:
Wat je kunt proberen is kijken op http://www.vraagalex.nl/ en zien of er een 'normaal' nummer beschikbaar is.

Tijs.

gratis alternatieven

Dankje, maar ik kijk altijd al op die lijst met alternatieven voor 0900 nummers maar meestal als ik er eentje probeer dan word ik (tegenwoordig) toch doorverwezen naar het 0900 nummer dus ik zoek gewoon de beste voiper hiervoor. Net ook weer 2x 15 minz een goed 0900 gesprek gehad maar via 06 Ben komt er nog 35 cpm bij... nog 4 van die belletjes en ik gooi daarvan mn tank weer bijna vol ;-)

Dus als iemand een goede voipprovider weet die ook 0900 doet, hou ik me aanbevolen
tnx,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan