Prepaid Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chargeotto

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2007
Een paar dagen geleden is mijn telefoon hoogst waarschijnlijk gestolen, (ik kan me niet voorstellen dat ik hem verloren ben)... en zit er over te denken als er over een paar dagen nog geen bericht is van de politie/ns, waar ik hem als vermist heb opgeven, om een nieuwe telefoon te gaan kopen.

En wil dan een Android telefoon kopen. Alleen sms/bel ik amper met mijn telefoon, dus vind ik een abonnement te duur. (met 10 euro beltegoed, doe ik gerust een half jaar namelijk).
Is het mogelijk om bijv. in ieder soort htc toestel met android zomaar een simkaart te steken, waarna deze gewoon prepaid werkt?
Ik zag dat de HTC Wildfire S prepaid te koop is, maar kan verder geen andere toestellen vinden waarbij ook prepaid staat, zodat ik kan vergelijken.

Liefst wil ik namelijk wel een goed toestel (in verband met dat ik hem wel veel zal gebruiken, voor bijv. apps te maken.)

Hoi sorry je hebt gelijk niet goed gelezen maar misschien had je ze bij een kunnen doen maar hij is weer open.

Hoi sorry je hebt gelijk niet goed gelezen maar misschien had je ze bij een kunnen doen maar hij is weer open.

Ja idd heb je daar wel gelijk in, had misschien wel samen gekund. Maar omdat het toch 2 totaal verschillende vragen zijn ze toch maar even apart gezet :P

Hoi,

Als het een simlock vrij toestel is dan kan je gewoon een prepaid kaartje in maar meestal zijn de losse toestellen duurder:o:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan