Presentatie pauzeert wanneer het venster inactief is

Status
Niet open voor verdere reacties.

fleeman

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Een klant van mij heeft een PC met 2 schermen, op 1 scherm wil hij een Powerpoint presentatie laten draaien. Dit is gelukt en werkt in principe prima, TOT DAT er een ander programma (op het andere scherm) wordt gebruikt. Wanneer de "focus" van de presentatie overgaat op iets anders pauzeert de presentatie. Is er een manier om dit aan te passen / omzeilen? Bij voorbaat dank!

Met het programma TuneUp Utilities 2007 kun je aangeven dat als een programma fullscreen gebruikt, een ander programma niet de focus kan hebben...

Marco.

Met het programma TuneUp Utilities 2007 kun je aangeven dat als een programma fullscreen gebruikt, een ander programma niet de focus kan hebben...

Marco.

Bedankt Marco, echter ik wil dat mensen dit wel gewoon mogen / kunnen. De presentatie moet gewoon blijven doorlopen. Ik wil dat er op scherm 1 gewoon gewerkt kan worden en op scherm 2 de presentatie door loopt.

Vroeger had ik ook 2 schermen, als de videokaart van ATI is, kun je kijken of er in de Catalyst wat staat, is hij van NVIDIA, dan kun je in Nview of Nvidia Control Panel kijken.

Marco.

Vroeger had ik ook 2 schermen, als de videokaart van ATI is, kun je kijken of er in de Catalyst wat staat, is hij van NVIDIA, dan kun je in Nview of Nvidia Control Panel kijken.

Marco.

Het probleem zit hem niet in de video aansturing maar puur in de manier hoe Powerpoint reageert op de situatie. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit juist heel handig vinden, wanneer ze tijdens een presentatie iets anders gaan doen de presentatie pauzeert, echter in dit geval wil ik dat de presentatie gewoon door loopt. Ik heb ook openoffice.org Impress geprobeerd, deze werkt ook met PPT bestanden. Helaas hetzelfde probleem.

Nog niet opgelost

Ik heb het probleem nog steeds niet opgelost. Heeft Microsoft gewoon de optie vergeten in te bouwen?

Had hetzelfde probleem, en heb het opgelost door officeone powershow te downloaden. Het nadeel is dat dit progje nie gratis is. Heb nu een 10 dagen trial. Ben nog op zoek naar oplossing die gratis is, maar nog niet echt iets gevonden.

Mocht jij wel een andere oplossing hebben, stuur me even een priveberichtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan