Presentatie software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan717

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jun 2010
Hallo,

Ik ben bezig met een informatie netwerk. Daarin staat 1 server en 15 clients.
Waar ik naar op zoek ben is een presentatie programma voor dit netwerk, waarin ik overal dezelfde presentatie kan afspelen.
Dus mijn vraag is weet iemand een programma, en hoe stel ik dit in op de server?

Alvast bedankt,

Mvg,

Stefan717

Er zijn diverse mogelijkheden en je keuze zal mede afhangen van wat je precies wilt bereiken. Ik zet er een aantal op een rijtje

-Zoek eens op 'digital signage'. Dit is de term die gebruikt wordt om presentaties/filmpjes etc. vanuit 1 centrale plek te verspreiden naar diverse schermencomputers. Deze techniek wordt bijv. gebruikt in winkels. Maar kan in jouw geval ook interessant zijn.
-Je kunt je presentatie natuurlijk opslaan in een gedeelde map op de server. Vervolgens start je de presentatie op iedere client.
-Er is bijv. ook nog software zoals netpresenter die je presentatie in de vorm van een achtergrond of screensaver kan presenteren.

Beschrijf eens wat je precies wilt tonen op de diverse schermen, dan kunnen we met je mee denken.

Bedankt, voor de reactie ik ben er al aan uit ik heb een programma gevonden wat ze ook in winkels gebruiken e.d. (netpresenter).

Hartelijk bedankt,

Mvg,

Stefan717

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan