Presentatie via tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibau
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Misschien een domme vraag hoor maar kan je een powerpoint presentatie op de één of andere manier afspelen op een televisietoestel??

Indien niet, zijn er andere programma's die dat wel kunnen of is het totaal onmogelijk?

Thanks!!

Hallo Tibau,

Je kunt je PC op de TV aansluiten.

Alternatief is dat je de presentatie op een CD brand.
Ik ken powerpoint niet voldoende, dus wellicht is er een meer 'natuurlijke' manier om het op CD te krijgen, maar het kan in ieder geval alsvolgt.

Per dia:
- alt/ printscreen
- irfanview> paste (plakken)>bestand> opslaan als (.jpg)

Als je zodoende al je dia's hebt, dan een diashow maken met bijv Ulead DVD pictureshow of Proshow Gold en branden op CD.

Groet,
Frank

Heb ut zelf nooit geprobeerd, maar misschien toch een optie:
brand je pps bestand op cd als een vcd (iets in die trant) en speel het af op je DVD-speler die aangesloten staat.

Geplaatst door fvds
Hallo Tibau,

Je kunt je PC op de TV aansluiten.

Alternatief is dat je de presentatie op een CD brand.
Ik ken powerpoint niet voldoende, dus wellicht is er een meer 'natuurlijke' manier om het op CD te krijgen, maar het kan in ieder geval alsvolgt.

Per dia:
- alt/ printscreen
- irfanview> paste (plakken)>bestand> opslaan als (.jpg)

Als je zodoende al je dia's hebt, dan een diashow maken met bijv Ulead DVD pictureshow of Proshow Gold en branden op CD.

Groet,
Frank

De presentatie is 180 dia's groot ik denk wel dat ik een tijdje zoet zal zijn als ik het allemaal op die manier moet doen.

Ik heb de presentatie al op cd gebrand en als je die in de tv steekt speelt hij enkel de mp3's af die erop staan

Ik zie in op m'n softwaredoosje het volgende staan (legale versie):
Diavoorstellingen naar cd/dvd schrijven
*Een (super) video-cd of dvd maken
*Een VCD met still images maken
*Uw diavoorstellingen op tv bekijken via de dvd-spelr in uw huiskamer (compatibel met VCD2.0, SVCD, DVD-R of DVD+R), of op pc#

#vereist: software om video-cd's en dvd's weer te geven

Softwareprogramma heet: foto's op TV 2.0, gebruik ik ook, makkelijk, handig, overzichtelijk etc. Het is van easy computing en ik geloof overal wel te verkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan