Presentaties niet meer openen in Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickens

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Ik heb onlangs een beta versie van Office 2013 geprobeerd en na een paar weken weer netjes verwijderd. Nu kan ik een presentatie die ik als bijlage ontvang met Outlook 2010 niet meer openen, wél een voorbeeld bekijken. Als ik de presentatie wil openen krijg ik de boodschap: Kan c:\users/Alice/AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\content\Outlook <naam van de presentatie> niet lezen. Ik heb de register al geschoond met CCleaner maar het probleem is daarmee niet opgelost.

Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat vr. bedankt.:rolleyes:

Wat krijg je te zien als je in de verkenner naar de presentatie gaat (wel even dus de bijlage opslaan op harddisk voordat je dit bekijkt) en dan op de rechtermuisknop klikt en vervolgens kiest voor :
'openen met"?

Ik zie dan ... Microsoft PowerPoint 2010 en ik heb ook nog OpenOffice impress. Als ik een presentatie opent vanuit de verkenner, dubbel klik ik op het bestand en dan wordt gewoon PowerPoint geopend. Het euvel ligt ergens bij Outlook, denk ik maar ik weet niet hoe ik dit weer goed kan krijgen. Ging altijd goed, voordat ik bezig geweest bent met Office 2013.

Draai de diagnostische tool eens die met Office wordt meegeleverd (onder de Windowsknop, Office).

Heb ik gedaan. Alles werkt nu na behoren. Dank je wel!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan