Muisjes
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 mei 2011
- Berichten
- 3
Beste allemaal,
Mijn vraag gaat over presentielijsten. In mijn Excel bestand heb ik een overzicht met cursussen staan. Elke cursus heeft op een nieuw tabblad een presentielijst staan. Nu wil ik graag een overzicht maken met daarin alle cursisten en hun aanwezigheids percentage.
Moet ik hiervoor alle tabbladen langs om de aanwezigheid te controleren en handmatig de informatie op het centrale overzicht invoeren?
Aangezien ik alleen degene ben die het bestand samenstelt, zou ik het fijn vinden als het persentage op het centrale overzicht automatisch wordt aangepast als iemand een presentielijst invult.
M.vr.gr.
Muisjes
Hieronder een voorbeeld van wat ik bedoel
Bekijk bijlage Voorbeeld 17-05-2011 Cursussen.xls
Mijn vraag gaat over presentielijsten. In mijn Excel bestand heb ik een overzicht met cursussen staan. Elke cursus heeft op een nieuw tabblad een presentielijst staan. Nu wil ik graag een overzicht maken met daarin alle cursisten en hun aanwezigheids percentage.
Moet ik hiervoor alle tabbladen langs om de aanwezigheid te controleren en handmatig de informatie op het centrale overzicht invoeren?
Aangezien ik alleen degene ben die het bestand samenstelt, zou ik het fijn vinden als het persentage op het centrale overzicht automatisch wordt aangepast als iemand een presentielijst invult.
M.vr.gr.
Muisjes
Hieronder een voorbeeld van wat ik bedoel
Bekijk bijlage Voorbeeld 17-05-2011 Cursussen.xls