Hallo,
Ik heb een Prestashop site maar ik krijg de 2e level navigatie van de breadcrumb niet aangepast in CSS.
Ik wil graag een 1e level (hoofdcategory) en daarna een 2e level (sub) en daarachter staat het product (ook 2e level).
Nu is het zo:
hoofdactegory is Boy, sub is shirts en product is polo 2002
Als ik in boy zit wordt je meteen naar de 1e sub doorgelinkt (shirts). Dan zie je dus Boy als 1e level en shirts al als 2e level zoals het moet.
Als je dan op een product klikt van shirts (polo 2002), dan zie je boy en shirt als 1e level en polo 2002 als 2e level.
Mijn css:
het breadcrumb.tpl bestand:
Weer bedankt mensen!
Ik heb een Prestashop site maar ik krijg de 2e level navigatie van de breadcrumb niet aangepast in CSS.
Ik wil graag een 1e level (hoofdcategory) en daarna een 2e level (sub) en daarachter staat het product (ook 2e level).
Nu is het zo:
hoofdactegory is Boy, sub is shirts en product is polo 2002
Als ik in boy zit wordt je meteen naar de 1e sub doorgelinkt (shirts). Dan zie je dus Boy als 1e level en shirts al als 2e level zoals het moet.
Als je dan op een product klikt van shirts (polo 2002), dan zie je boy en shirt als 1e level en polo 2002 als 2e level.
Mijn css:
HTML:
.breadcrumb{ margin-left:10px;}
.breadcrumb a{font-family: "Brave_New_Era"; font-size:38px; font-weight:normal; color:#f00a81; text-decoration:none; p}
.breadcrumb span:first-child{ display:none; visibility:hidden; }
.breadcrumb li a:hover:after {color:white;}
het breadcrumb.tpl bestand:
HTML:
<!-- Breadcrumb -->
{if isset($smarty.capture.path)}{assign var='path' value=$smarty.capture.path}{/if}
<div class="breadcrumb">
{if isset($path) AND $path}
{if !$path|strpos:'span'}
<span class="navigation_page">{$path}</span>
{else}
{$path}
{/if}
{/if}
</div>
<!-- /Breadcrumb -->
Weer bedankt mensen!