Hallo,
ik heb een vraag aangaande geheugen onder vista.
Mijn prestatie index ziet er alsvolgt uit.
Processor 5.9
Geheugen 4.9
Grafisch 5.9
Grafische weergave voor spelletjes 5.9
Harddisk 5.9
Nu heb ik heel voorzichtig geprobeerd het geheugen met de hand in te stellen en alles 1 stap lager in te stellen maar dat maakt geen verschil.
Ik heb het al gepresteerd om het zo in te stellen dat mijn computer niet meer wil booten, moest daarna de bios resetten , en kon daarna vista niet meer in
Dat wil ik dus niet weer riskeren.
Ik had een dual core processor met een fsb van 1330 dan draait het geheugen sneller.
Nu heb ik een quadcore een 6600 met een fsb op 1034 meen ik dus het geheugen draait langzamer.
Hoe krijg ik dat sneller? want het is metname een bottleneck bij games.
Op de pc van mijn zoon een dual core met een index van 5.9 is het verschil duidelijk te zien .
ik heb een vraag aangaande geheugen onder vista.
Mijn prestatie index ziet er alsvolgt uit.
Processor 5.9
Geheugen 4.9
Grafisch 5.9
Grafische weergave voor spelletjes 5.9
Harddisk 5.9
Nu heb ik heel voorzichtig geprobeerd het geheugen met de hand in te stellen en alles 1 stap lager in te stellen maar dat maakt geen verschil.
Ik heb het al gepresteerd om het zo in te stellen dat mijn computer niet meer wil booten, moest daarna de bios resetten , en kon daarna vista niet meer in
Dat wil ik dus niet weer riskeren.
Ik had een dual core processor met een fsb van 1330 dan draait het geheugen sneller.
Nu heb ik een quadcore een 6600 met een fsb op 1034 meen ik dus het geheugen draait langzamer.
Hoe krijg ik dat sneller? want het is metname een bottleneck bij games.
Op de pc van mijn zoon een dual core met een index van 5.9 is het verschil duidelijk te zien .