Prestatie Probleem 7600GT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kersnator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Hoi,

Ik heb een 7600GT Pci-X. Maar sinds kort als cod 2 ga spelen en alles op Low dus Directx 7 ga spelen begin ik met 200FPS Na een tijdje trek ik nog maar 80 tot 100 FPS
Dit is allemaal gekomen sinds dat ik mij Pc heb geupdate naar Windows XP Sp2. Ik heb ook een keer een Directx error gekregen. ( Enlountered and Unrecoveralbe Error) Toen moest ik aantal stappen volgen Alles staat goed dit is Dubbel Gecheckt. Voor de rest heb ik dit ook gecheckt
Tempratuur. Alles is ok hij komt niet boven 55 Graden
Drivers opnieuw geinstalleert
Game Opnieuw geinstalleert

Waar kan het aanliggen is mij video kaart kapot of is er iets mis gegegaan met het installen van WinXP Sp2 (Directx 9.0c) Kan iemand mij daar mee helpen?

Alvast Bedankt Kers

Wat je helaas niet vermeld is of je ook dxdiag.exe volledig hebt gedraaid, en wat daaruit kwam.

Ook heb je niet vermeld welke processen, zoals antivirus, firewall, Windows systeemprocessen etc., je op de achtergrond mee hebt lopen dat waarvan wellicht sommigen uitgeschakeld kunnen worden om snelheid te winnen.

Ook vermeldt je niet of je aan bestands- en printerdeling doet etc.

Op zich zie ik dat je goed je best hebt gedaan zelf het probleem te diagnosticeren, dus ik hoop dat de vragen en opmerkingen van hierboven je blik wat breder maken dan ze tot nu toe zijn geweest voor wat betreft de oplossing van je snelheidsverlies.

Om je een beetje op weg te helpen, geef ik je een engelstalige link naar XP Tweaks die zelfs mij, als niet-gamer geholpen hebben (13 pagina's achter elkaar, met hier een daar een vraag van een gebruiker tussendoor).
Geheel op eigen risico en zonder verdere ondersteuning. hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dankje ik heb dxdiag.exe gekeken en nu zie ik dat ik dit bestand mis systeem.dll. Ik probreen Directx 9.0 c de laaste versie opnieuw te installen alleen hij geeft aan dat de versie all bestaat wat kan ik nu het beste doen.

Je moet 'm er gewoon overheen installeren. Ik heb iemand anders vandaag geholpen met een vergelijkbaar probleem als de jouwe, en daar werkte het erover heen installeren prima. Bovendien kwamen interessante meldingen over (in haar geval) de geluidskaart boven water die haar problemen hebben opgelost... Hopelijk krijg jij ook wat meer handvatten m.b.t. jouw probleem, a.h.v. meldingen bij de installatie van 9.0c of het draaien van dxdiag.exe na afloop.

Tijs.

Mag ik nog even bijspringen en vragen om wat extra systeemgegevens?

- Processor
- Hoeveel RAM en of het Dual Channel is of niet en hoe snel
- Moederbord

Bedankt voor jullie ondersteuning. ik heb het probleem gevonden mij CPU van mij Moederbord werd te warm als ik ging gamen. Dus even de cooler vervangen.

Probleem nu opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan