Prestaties Spel minder bij betere videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

zuyderduyn

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2006
Beste Lezers,

Ik heb sinds een paar weken de volgende videokaart in bezit: Geforce GTX 550Ti (1536MB). Prima kaart lijkt me.

Nu speel ik een spel, Trainz Railroad Simulator. Het valt me op dat als ik in een ruimte ben, een landschap, dat er al snel objecten wegvallen als ik de muis iets beweeg of me verplaats in de virtuele ruimte. Voorheen, met een oude videokaart,van 128 MB (ingebouwd in een Medion PC) was dit niet het geval. Ook me computersysteem is ten opzichte van toen verbeterd.

De spelinstellingen zijn hetzelfde. Is het mogelijk dat ik iets kan veranderen in het configuratiescherm van de videokaart?

Alvast Bedankt en Gr Hans

Juiste en nieuwste drivers van de nieuwe kaart geinstalleerd? Schermresolutie goed ingesteld?

Jep! Resolutie is juist. En zojuist drivers gecontroleerd. Ik heb de meeste recente drivers geinstalleerd. Erg vreemd dit....

Hoeft niet altijd driver related te zijn, wat je het beste kunt doen is bij het des betreffende forum je probleem voorleggen.. Kan immers namelijk ook aan de engine van het spel liggen. Is dit het enigste spel waarbij je dit probleem constateert?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan