preview en upload probleem in eMule

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter Mors

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2004
Hallo
Ik gebruik eMule v 0,42g. Ik heb geprobeerd de preview via Windows media player in te stellen maar het lukt mij niet. Iemand een goede tip?

Kan je in eMule installen dat er geen uploads plaatsvinden?

Alvast bedankt
Peter

deels opgelost

De preview werkt. Blijft de vraag waarom je bv bij kazaa lite en andere P2P wel kan kiezen om de uploads te stoppen en bij eMule niet?:o

Ik heb getest met een oudere emule versie die ik nog heb (0.30c). Die kan ik op minimaal 16k krijgen. Als ik er 0 van maak springt hij weer naar 16.

Als je het echt niet wilt, dan zit er denk ik niets anders op dan een ander P2P programma te gebruiken.

Ik weet niet of Emule Plus wel ingesteld kan worden op 0kb, want die gebruik ik niet. Kwestie van even testen bij "voorkeuren" , "verbinding" .

Je kan wel proberen je upload te beperken. Persoonlijk vind ik dit niet erg sociaal. Je kan bij preferences gewoon een upload limiet instellen.

Realiseer je wel dat emule werkt met credtits. Voor alles wat je upload krijg je credits bij degene die van je download. Als je geen credits hebt sta je achteraan in de rij. Bovendien zal het niet lang duren voor ze doorhebben dat je niets upload, je krijgt dan ook niets meer van anderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan