Preview in verschillende browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Hallo,

Als echte (ahum...) websitebouwer wil ik mijn creatie natuurlijk in alle browsers testen. Voor de drie meest voorkomende browsergroepen onder windows is dat geen probleem. Als ik per sé konqueror onder linux wil testen kan ik altijd wel een liveCD gebruiken of booten naar een linux partitie. Maar hoe kan ik in godsnaam safari testen? (Zonder CherryOS ea. te gebruiken...) Of is deze gewoon ook te vergelijken met één van de browsers die onder windows draait, netscape of opera of zo...? Zou wel goed nieuws zijn!

Diederik

Ga naar de site van Danvine.
Registreer je zelf. Bevestig het mailtje dat je ontvangt.
Type de url in + email adres en het ontvangen wachtwoord.

Onder in de site zie je een blok; Recent Requests
Hier zal je pagina bijgezet worden en kan je deze bekijken, wel even rustig afwachten tot de site klaar is (kan best even duren) ander krijg je zoals in mijn voorbeeld link bv niet alle buttons te zien omdat de site nog bezig was de gevraagde site op te halen.

Overigens kan het zo zijn dat IE de afbeelding verkleind laat zien waardoor het een onscherp beeld lijkt, dat is het niet, rechtsonder kan je een afbeelding groter maken of je slaat het even lokaal op en bekijkt hem dan in paint of een ander teken programma.

N.b. verschil kan in details zitten;
helpmijinie0wa.jpg
helpmijinsafari1ja.jpg

Laatst bewerkt:
Handig! Bedankt.

Safari blijkt trouwens ergens tussen mozilla/netscape en opera te liggen.

Ja alleen jammer dat je geen live brouwser ziet, maar alleen een schermprintje, lastig als je een hele site wilt controleren, maar het heeft een eerste indruk of het er een beetje uit ziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan