• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Prijs opzoeken per debiteurnr

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaway

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Beste Lezers,

Voor mijn facturatie progamma kom ik de volgende probleem tegen. De omschrijving van mijn werkzaamheden zijn standaard alleen verschilt de prijs per klant. Maar hoe kan ik de prijzen koppelen aan mijn debiteurenlijst. dat excel op basis van de debiteuren nr en omschrijving de prijs weergeeft. Zal iemand mij kunnen of vertellen hoe ik dit het beste aanpak Misschien doe ik te moeilijk. met Vert.zoeken heb ik al eens geprobeerd met dat heeft niet het gewenste resultaat. Op de forum heb ik tevergeefs geprobeerd om te zoeken maar ik zie het niet in de forum terug komen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Ps: de macro in het bestand kan genegeerd worden want deze is nog niet goed opgenomen.

Bijlagen

Beste Koster

Het is nog net niet helemaal wat ik wilde. Kom in het bestand verschillende foutmelding (N/B) tegen. Volgens mij met de bereik van de index vergroot worden.

Bijlagen

Hij doet het als alle omschrijvingen in kolom A (van je factuur) gelijk zijn aan de omschrijvingen in de eerste rij van je debiteurenlijst. Ik heb het in je bestandje toegepast.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan