Prijs Pc Hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

heartpiece

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
hi guys!

Zoals sommige me al voorgingen heb ook ik de vraag wat mijn pc nu waard is. Ik verder echt geen benul van pc specs en hij is toentertijd ook samengesteld door een vriend van me. Anyhow, hier de specs:

-> Intel P4 2,8 GHz HT 800FSB 512 KB Cache
-> Koeler P478 tm 3,2 GHz Glacialtech LN
-> Albatron PX865 PE Pro i865PE DDR400
-> Geheugen Dimm 256 MB PCR3200 3jr garan
-> WD 80,0 GB UDMA100 7200RPM 2MB cache
-> LG DVD-rom 16x48 IDE OEM (zwart)
-> Philips cd-rewriter 52x32x52
-> XFX GeForce FX5200 128 MB TV AGP8x x OEM
-> Creative 5.1 sb LIVE!
-> floppy disk 3,5"
-> Samsung TFT 17" Zilver/draaibaar
-> Creative 2.0 SBS230 zwart

+ nog alle bijbehorende software

Ik heb het maar gewoon van de rekening overgenomen. Iemand een idee wat ik ervoor zou kunnen vragen? Nieuwprijs paradigit was €1370,00

Knuff :)

Hoi,

Ik denk zo'n 150 euri maximaal.

Zit 'm hoofdzakelijk in:
Weinig werkgeheugen
Capaciteit harde schijf
Geen DVD-writer
Grafische kaart ????

Je zou hem - kijkend naar Motherboard en Processor - nog kunnen opwaarderen. Dan ben je w.s. minder kwijt dan - proberen - te verkopen en een nieuw, geavanceerder apparaat.

Voor een familielid die niet zeer hoge eisen stelt, ben ik op zoek naar een pc met ongeveer vergelijkbare specs. Wat wil je er precies voor hebben?

Hoi nogmaals.

... ik bedoelde die prijs dan zónder monitor hoor ...... ;)

150??!! * valt flauw*

haha, goehoed, hij is duidelijk flink in waarde gezakt
ermm hij heeft wel een dvd writer, ben ik wss op vergeten te schrijven ;)

nee een tft is tegenwoordig niet meer zo duur :) maar samsung is goeie kwaliteit gelukkig!
Wat zou dat familielid ervoor willen geven?

( en waar kan ik de grafische kaart vinden dan?) die moest namelijk wel ut2.4 compatable zijn ;) which he is.

Zet 'm op de marktplaats, laat weten wanneer je dat doet en ik zal meebieden.
Ik denk dat Valijn uit jouw eerste bericht de videokaart gemist heeft, hij staat er immers bij.

-> -> XFX GeForce FX5200 128 MB TV AGP8x x OEM

is goed , als ik hem op markt plaatst zet is dat binnen nu en een weekje . Maar dan zal ik toch echt eerst een startbod moeten geven, vandaar mijn vraag ook.

alvast bedankt toch!

is dat nu als je het verder zelf samenstelt?

haha, een pc veroudert helaas te snel !

Nou ... verouderen .....
Alles waar 'veel' van is, daalt snel in waarde, maar is daarmee nog niet verouderd.

Omgekeerd ... helaas ook
Ik ben uniek ...... maar verouder toch al redelijk .... :shocked:

lichamelijk of geestelijk ;)

Jong kun je namelijk altijd blijven

Ontopic -> hebben jullie nog tips om zelf een notebook samen te stellen? en evt een webadres / mail etc daarvoor? Voordat ik straks 1200 neerleg voor een laptop die je ook kan krijgen voor 800

Heartpiece ... volgens mij ben je nog 'redelijk' jong ....

Ik weet dat je bij www.computerland.nl (leiden, haarlem utrecht, maar helaas Hoofddorp ..... ??) met hun 'eigen' merk - nou ja - Jewel behoorlijk je eigen configuratie kunt bepalen.
Dozenschuivers als de Mediamarkt hebben dat natuurlijk niet, maar zijn - althans met hun aanbiedingen - ook behoorlijk concurrerend.

Oke dankjewel, en anders richt ik me wel weer op iemand die dan even met me meegaat. op de een of andere manier heb ik altijd het idee dat pczaak medewerkers je toch net iets meer laten betalen dan nodig is.:confused:

@ Valijn, ik ben idd nog een..'jonkie' zoals velen dat noemen. Maar het maakt niet uit, welke leeftijd je hebt , je kan je altijd jong blijven voelen ( en dan heb ik het niet over het blijven houden van spelen in de zandbak :p ) en toch 'oud & wijs' zijn. ( al zijn de meeste alsnog meer oud dan wijs.)

Ja ... hhhmmm ... jammie :love:
Jong en wijs .... daar houd ik van :) !!!

Veel succes met je pc- en notebook-perikeltjes

T.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan