Prijs prescott

Status
Niet open voor verdere reacties.

stoffie

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Hello, Ik ben van plan een nieuw systeem te halen bij een pc winkel waar ik al jaren koop, alleen vragen ze 340 euro voor een intel P4 3,2 Ghzprescott 1MB cache Boxed. En persoonlijk lijkt mij dit erg veel, of heb ik het mis?
ik vind er vele voor 240 euro op internet, dat zou betekenen dat hij er 100 euro winst op maakt, dit vind ik toch erg gek.

Alvast bedankt

In Belgie is deze te koop aan de prijs van +/- 190 €

Ja, ik snap het ook niet echt, mss omdat hij ze aan 290 ingekocht heeft ofzo en er nog steeds niet vanaf is dat hij anders verlies maakt ofzo, maar ik vind het toch raar

Ik zou gewoon ergens anders een processor kunnen halen aan een betere prijs maar ik heb een beetje schrik om deze zelf te monteren (voornamelijk de koelpasta). Ik ben erg handig met pc's, steek men HD cd enz altijd zelf, kan met bios werke en pc formatteren dus zelf de pc ineensteken met de goedkoopste compontenten van verschillende winkels zou ideaal zijn, alleen de vrees voor de proc :D . Wat vinden jullie hiervan, zelf doen of niet?

Volgens us CV kan je dus aardig overweg met PC's

Wat betreft de koelpasta, daar zou ik niet veel van gebruiken. Trouwens, als je dit aankoopt is dat in een 5 ml spuitje. Maar die CPU is boxed en dus cooler ook bij. Ik zou zeggen ga er voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan