prijs ps3

Status
Niet open voor verdere reacties.

radical03

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
weet er iemand of er in de toekomst een prijsdaling van de ps3 komt? of er iets nieuw uit komt. een reden om te wachten met een ps 3 te kopen?

weet er iemand of er in de toekomst een prijsdaling van de ps3 komt? of er iets nieuw uit komt. een reden om te wachten met een ps 3 te kopen?

http://tweakers.net/nieuws/61771/playstation-3-slim-gaat-299-euro-kosten.html

Vers van de pers. Release onbekend.

Intertoys heeft momenteel een aanbieding: 1 spel + 2 controllers + PS3 80 GB 379 €.
Losse controller kost volgens mij 59 € dus das best een redelijke aanbieding. Aanbieding van intertoys stond laatst niet op de website maar was wel zichtbaar in de winkel (intertoys hengelo OV).

ok dan zal ik nog maar even wachten hopen dat die er komt en dat ie even goed zal zijn als de gewoone ps 3 en die Intertoys is niets voor mij ik woon in belgie :D

hey nu de ps 3 slim komt/is uit. maar ja wat vinden jullie er van. wat zou het verstandigste zijn om te kopen? Is de slim wel betrouwbaar? hij ziet er overegens niet uit. maar heeft wel grotere harde schijf wordt minder rap warm en zo voor. maar zou het niet allemaal opelkaar gestomt zijn en snel kapot gaan?

ik zou graag een ps3 kopen voor op mijn kamer maar wat raden jullie aan? de grote betrouwbare oude bak of de nieuwe kleinere lichtere versie?

zoals me bovenganger al zij de ps3 slim is er inmiddels voor 299 euro
en de harde schijf is ook niet mis op zijn voorgangers want die is maar liefst 120 GB:p

kermerken:
* Audio-uitvoer: LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, DTS, DTS-HD, AAC.
* Geheugen: 256 MB XDR Main RAM, 256 MB GDDR3 VRAM Harde schijf: 2.5" Serial ATA 120 GB *1
* Input/output *2 Hi-Speed USB (USB 2.0): 2
* Netwerken: Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) × 1, IEEE 802.11 b/g, Bluetooth® 2.0 (EDR)
* Controller: Draadloze controller (Bluetooth®)
* AV-uitvoerresolutie: 1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i (voor PAL 576p, 576i)
* AV-uitvoer HDMI OUT-aansluiting *3: 1
* AV-uitvoer AV MULTI OUT-aansluiting: 1
* AV-uitvoer DIGITAL OUT (OPTICAL)-aansluiting: 1
* BD-/dvd-/cd-speler (alleen lezen), maximale leessnelheid: BD × 2 (BD-rom); dvd × 8 (dvd-rom); cd × 24 (cd-rom)
* Voeding: AC 220 - 240, 50/60 Hz *4
* Stroomverbruik: ongeveer 250 W
* Afmetingen (exclusief uitstekende onderdelen): ongeveer 290 × 65 × 290 mm (breedte × hoogte × lengte)
* Gewicht: ongeveer 3,2 kg
* Inclusief *5: 1 PlayStation®3-systeem, 1 draadloze controller (DUALSHOCK®3), 1 AC-voedingskabel, 1 AV-kabel, 1 USB-kabel

bron: eplaza

Laatst bewerkt:
De mediamarkt heeft een aanbieding van de PS3 SLIM.

Deze kost nu rond de 260 euro.

:thumb:

ok dat is waar maar nu kan je de oude al voor 299 kopen plus 2 spelle en een extra controler. dus ik twijfel nog altijd :p

dat moet je zelf bepalen:p

kijk wat heb je aan een controller als je hem niet gebruik en zijn die game's leuk??? zo ja??? dan zou ik die nemen van 299 euro;)

hmm ok ik denk dat er in belgie niet direct emer een oude ps3 te verkrijgen is. dus denk dat ik nog eve ga wachten tot de slim nog wat zakt van prijs met nieuwjaar of sinterklaas enal zakt dat meestal tog niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan