Prijs van een mobiel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe mij een lol en zet misschien een bril op? Kijk rechts in beeld, daar kun je ook nog het soort abbo selecteren.

Ja dat weet ik , maar zit die Toestellease prijs er ook bij ?

Dus het kost 13,50 per maand?

EDIT: Want als ik het bestel doet ie alleen de verzendkosten :s.

Laatst bewerkt:
Nou gast0225. Ik weet uit ervaring dat ik redelijk ben met cijfers, maar van deze site snap ik geen biet. Kijk maar eens bij http://www.belsimpel.nl/prijslijst/telfort/Superkoopjes . Links is het toestel gratis en rechts staat nog steeds een toestel leaseprijs van € 6,-. Dit naast de abonnemntskosten. Die € 6,- zie je vervolgens weer niet terug als je de bestelling gaat afronden.

Oftewel Lucass. Stuur even een berichtje aan belsimpel zelf. Zij kunnen het het beste uitleggen.

Het zal dan wel aan jullie browser liggen : ik heb zojuist 2x2 abbo's geselecteerd (lease en gewoon) en (net) niet besteld. Alles is glashelder, de abbo prijs staat gelijk op het hoofdscherm, bij de kassa betaal je de verzendkosten. Wát is er dan zo ingewikkeld?

Bij belsimpel toestel lease? Duidt bij mij niet op eigendom van het toestel, maar soort van huren. Dus lijkt mij niet relevant.
Kijk eens naar deze aanbieding, dan is het toestel wel direct je eigendom.

1.png2.png

Heb even 2 plaatjes toegevoegd. De eerste is het artikel zelf. De tweede zoals het dan in het kassamandje zit. Oftewel. Betaal ik die € 6,- nou wel of niet.

Link is niet compleet. Bij deze abbo vormen kan je jouw toestel uitzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan