Beste
Ik ben bezig in Excel een prijscalculatie programma in elkaar te boxen voor onze firma.
daar wij maatmeubilair maken is dit niet evident.
Ik heb in excel nu al een bestand gemaakt als ik type A selecteer de verschillende afmetingen invul dat ik de exacte prijs bekom van dat type. Nu wil ik heel graag dat ik na de berekening op een knop klik en excel dit type met zijn gegevens die ik net heb in gevuld alsook de prijs die excel berekend in een ander tabblad terecht komt. Waardoor ik in dat ander tabblad een opsomming zie van de verschillende types die ik aanmaak met hun prijs, zodat ik een totaal bedraag weet van wat project A kost.
ik ben een totale leek betreft VBA en dergelijke.
Ofzou ik dit volledig in Acces moeten en kunnen maken? Want daar kan je gemakkelijk formulieren aanmaken maar kan je dan ook de verschillende gegevens optellen en vermeningvuldigen ? Ik weet het even niet al meer.
hopelijk begrijpen jullie mijn vraag? en kunnen jullie mij helpen.
Alvast Bedankt op voorhand
Ik ben bezig in Excel een prijscalculatie programma in elkaar te boxen voor onze firma.
daar wij maatmeubilair maken is dit niet evident.
Ik heb in excel nu al een bestand gemaakt als ik type A selecteer de verschillende afmetingen invul dat ik de exacte prijs bekom van dat type. Nu wil ik heel graag dat ik na de berekening op een knop klik en excel dit type met zijn gegevens die ik net heb in gevuld alsook de prijs die excel berekend in een ander tabblad terecht komt. Waardoor ik in dat ander tabblad een opsomming zie van de verschillende types die ik aanmaak met hun prijs, zodat ik een totaal bedraag weet van wat project A kost.
ik ben een totale leek betreft VBA en dergelijke.
Ofzou ik dit volledig in Acces moeten en kunnen maken? Want daar kan je gemakkelijk formulieren aanmaken maar kan je dan ook de verschillende gegevens optellen en vermeningvuldigen ? Ik weet het even niet al meer.
hopelijk begrijpen jullie mijn vraag? en kunnen jullie mij helpen.
Alvast Bedankt op voorhand