• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Prijskaart maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur20

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Ik probeer voor de winkel een prijskaart systeem te maken.
Zodat ik door een formule of iets de prijs, de naam en het artikel nummer in 1 cel krijg.
Kan dit?

geef eens even wat uitgebreider aan wat je wil? Dan kan ik misschien een aanbeveling doen.

zou het misschien gaan met TEKST.SAMENVOEGEN in excel en dan gewoon de verschillende cellen selecteren?

Wat jullie zeggen klopt wel en is ook al zeer bruikbaar, alleen zou ik ze het liefst op deze manier willen:
---------------------
NAAM

PRIJS
productnummer
----------------------

In de praktijk bijvoorbeeld de volgende gegevens:
1000510 Click-Away 5000 behand Care Pl 7.95

Deze bvb en dan in verschillende groottes, omdat de prijs belangrijker is voor de consument dan het productnummer

je kan het ook gewoon in verschillende cellen zetten om het makkelijker te maken zodat de opmaak niet iedere keer veranderd moet worden.

A1=cel waar je de naam in hebt staan
A2=cel waar je de prijs in hebt staan
A3=cel waar je de productnummer hebt staan

gewoon dit doen voor de eerste 2 en dan de formule naar onder slepen hij neemt de opmaak van de velden automatisch over in mijn ervaring

Oke, dank je wel!
Ik ga het proberen, ik hoop dat het me lukt om het juiste resultaat te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan