primair/secundair beeldscherm wisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zivinice

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Hallo,
ik heb een ATI Mobility Radeon HD 3650 videokaart in mijn laptop. Nu heb ik een 26" LCD-tv aangesloten op mijn laptop d.m.v. een HDMI-kabel, om mijn bureaublad uit te breiden.
Als ik dus de functie uitgebreide desktop kies, is mijn laptopscherm het primaire beeldscherm en mijn LCD-tv het secundaire scherm.
Ik weet dat de mogelijkheid bestaat om primair en secundair beeldscherm te wisselen, maar het is (vooralsnog) niet mogelijk met mijn laptop:
primair.jpg

primair valt niet aan te vinken. Nu is mijn vraag: is er een update of is er software beschikbaar om dit ook met mijn videokaart mogelijk te maken, of is mijn laptop gewoon niet in staat deze functie te gebruiken?
ik hoop dat iemand me hier meer over kan vertellen!
mvg, Jona

zover ik weet is het scherm van de laptop altijd de primiere beeldscherm. Wat wil je precies berijken

Laatst bewerkt door een moderator:
zover ik weet is het scherm van de laptop altijd de primiere beeldscherm. Wat wil je precies berijken

Ik wil mijn startbalk graag op mijn lcd-scherm zien ipv op mijn laptopscherm.

maar als dit niet mogelijk is, is hierbij de vraag beantwoord.
niet wat ik gehoopt had, maar desalniettemin bedankt voor het snelle antwoord ;)

Je moet de instellingen zo zetten, dat je laptop de secondaire monitor is. Dus het bureaublad moet je laten uitbreiden naar je laptop. Kijk eerst eens of je zonder bureaublad uitbreiding beeld kan krijgen op de externe monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan