prince of percia

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Berichten
270
bij mij loopt prince of percia steeds vast. eerder heb ik hier nooit last van gehad. alles al geprobeerd. nieuwe drivers e.d. heb een pentium 4 3400mhz 512 ddr sdram. nvidia 6610 xl. en windows xp. iemand een ideetje wat dit kan veroorzaken.

ben al bij 81% en bijna nooit problemen gehad. hij liep wel eens een x vast, maar nu elke x. (ik kom ook niet verder door een zwaaare battle die ik niet haal.)
 
Ik heb dezelfde pc als jij.
Kijk eens naar je temperaturen van je hardware grafische kaart cpu
grafische max 65 bij belasting cpu max 65 bij belasting. cpu mag wel pieken tot 73 maar moet nadien zakken naar 65.
Download ook de nieuwste drivers van de medion site. De nvidia driver haal je best op de site van nvidia.
En dan is er nog iets.
Bij dxdiag moest je de accelleratie voor geluid afzetten.
 
en waar kan ik die temperaturen vinden. nieuwste drivers heb ik al gedaan...... ohja pop sands of time
en over welke drivers van medion heb je het???
 
diegene die medion voor download ter beschikking stelt. op www.medion.com > kies je land > stuurprogramma's + updates.
Dit zijn de drivers die medion compatible heeft bevonden met hun hardware.
Probeer ook wat ik heb gezegt ivm met sound in dxdiag want ik lees dat soorgelijke problemen op die manier opgelost zijn.
 
nou het doet het. dat met die geluidsacceleratie zal het dan geweest zijn. jongens bedankte he:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan