Prince of persia(Help me)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ps2_Gamer_Mitch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2004
Berichten
4
eey mensen,

k heb n vraagjuh k heb het spel prince of persia en ik kom daarbij niej verder k ben nu op 7% en heb net zon filmpjuh ghad en k moes kevers verlsaan en daarna kom k bij zon hele hoge plateau en k moe helemaal beneden komen mar dah lukt nije k kom mar n stukjuh verder en daarna niej meer en r komt ook zon filmpjuh met vliegende wezens die the hourglass dragen en daarna brokkeld de grond onder juh vandaan en daar moe juh overheen dah lukt wel mar daarna moek via pilaren ergens komen dah lukt ook maar daarna moek beneden komen en dah lukt egt niej daar beneden s zon kast en zon bed en daar moek komen please help me!!! greetz M.i.t.c.h
 
Kun je het nog eens opschrijven? Maar nu in een taal die iedereen kan lezen? Dan verplaats ik de vraag even naar de juiste sectie.
 
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar zou je iets meer leestekens willen gebruiken? Dat leest wat prettiger/makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
eey mensen,

k heb n vraagje. ik heb het spel prince of persia en ik kom daarbij niet verder. ik ben nu op 7% en heb net zon filmpje gehad en ik moest kevers verlsaan en daarna kom ik bij zon hele hoge plateau, en ik moet helemaal beneden komen maar dat lukt niet. ik kom maar een stukje verder en daarna niet meer. en er komt ook zon filmpje met vliegende wezens die the hourglass dragen. en daarna brokkeld de grond onder je voeten vandaan. en daar moe juh overheen dat lukt wel maar daarna moet ik via pilaren ergens komen dat lukt ook maar daarna moet ik beneden komen en dat lukt egt niet. daar beneden is zon kast en zon bed en daar moet ik komen please help me!!! greetz M.i.t.c.h
 
Geplaatst door Tanja1968
Ik weet niet of je met cheats of walktrough wil spelen, maar hier staat wel wat http://www.actiontrip.com/cheats/princeofpersia.phtml

Anders even op google zoeken naar walktrough of cheats.

Ik ken het spel zelf niet.

Dit is walkthrough voor het allereerste deel uit 1989, hij bedoelt PoP Sands of Time uit 2003 :)

Hier is een link naar Google met zoekterm PoP SoT Walkthrough: http://www.google.nl/search?q=prince+of+persia+sands+of+time+walkthrough&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Suc6!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan