prince of persia sand of time

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Ik heb heel lang gewacht op de game, en ja het is de moeite waar, maar ik zit nu al in het begin van het spel vast ':(' ik ben in een open ruimte waar ik van paal naar paal moet springen, en dan moet ik op de zijkant van een beeld ophoog maar als ik bijna boven ben, moet ik tussen een kleine ruimte van stukje muur naar muur maar dat lukt me maar 2 x en daarna niet meer, wie kan me zeggen wat ik fout doe, zodat ik weer los kan gaa op die game........

Timing noem je dat. Je moet precies op tijd de spring key indrukken zodr aje de muur raakt. Het is moeilijk en vereist meerdere pogingen.

De truuk is:

Doe een straight wallrun op de voet van dat beeld. Je special key los (bij mij is dat MB2). Gebruik je move toets naar de rug van de prins. In dit geval de toets om naar rechts te lopen. Spring. Toets om naar rechts te lopen. Spring. Herhaal dit snel zodra je de muur raakt. Je gebruikt alleen de special toets om een aanloop te krijgen. Gedurende de sprongen gebruik je die dus niet.

Of mail even die savegame naar dawnseekers@linuxmail.org dan zal ik dat wel doen tot het volgende savepunt zodat jij weer lekker verder kunt :)

Ik ben al bij lvl 33 of 34. Vandaag speel ik hem uit. Dus als je nog vragen hebt kan je me altijd ff mailen :)

suc6 iig. Als het niet lukt dan zie ik de savegame wel verschijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan