Prince of Persia Sands Of Time Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

gokhan_ekici

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Berichten
159
Ik heb spel Prince of Persia Sands Of Time maar die werkt niet en de foutmelding staat hier onder
|
|
|
|
\/

Your videocard « Medion GeForce4 MX 440 » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.



Kan ik mischien die probleem nog mischien oplossen zonder wat te kopen??; zodat ik die spel kan spelen:confused:
 
Probeer eens de drivers te reïnstallen...

Ik heb zelf niet PoP:SoT, maar valt er niet een soort veilige modus te kiezen, met een 860x640 resolutie en de sound uit. Het spel zou toch moeten werken ook al is zo'n Aldi PC's videokaart niet that good.

Succes :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Duidelijker kan ik het niet zeggen, je videokaart wordt niet ondersteund.
 
Je huidige videokaart mist features die het spel nodig heeft. Dit los je niet op met drivers/patches e.d

Je zult een nieuwe videokaart moeten aanschaffen wil je dit spel persé spelen.
 
Maar ik heb Medion Geforce 4 440fx ofzo en dat is toch wel goed genoeg? heb h'm pas gekocht dus
En ik heb het niet van aldi het is uit zwolle gekocht volgens mij van winkel media markt en merk is medion
 
Geplaatst door gokhan_ekici
Maar ik heb Medion Geforce 4 440fx ofzo en dat is toch wel goed genoeg? heb h'm pas gekocht dus
En ik heb het niet van aldi het is uit zwolle gekocht volgens mij van winkel media markt en merk is medion

Nee, dat is en blijft een Geforce4 MX-versie die nimmer te nooit niet voldoet voor het spel. Maakt niet uit hoe nieuw die kaart is of wat voor merk.
 
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te halen en wou vragen welke video kaart jullie zouden aanraden om vele spellen te spelen??:D
 
Geplaatst door gokhan_ekici
En ik heb het niet van aldi het is uit zwolle gekocht volgens mij van winkel media markt en merk is medion

Ik vermoed dat ze je zomaar een videokaart hebben aangesmeerd want, zover ik weet, verkopen ze die alleen bij de aldi. (Correct if Wrong)
 
Een ATI Radeon9600Pro of hoger of een Geforce FX5600 of hoger. Een Radeon9800Pro heb je al voor rond de €230.
 
Geplaatst door gokhan_ekici
Maar welke merk is beter??
of
Zijn ze allemaal zelfde

Maakt niet zoveel. Het ene merk heeft er beter geheugen-chips opzitten, andere merken hebben er weer betere fans opzitten.

De Asus is zoiezo wel een goed merk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan