prince of persia sands of time werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Battleboy7

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
prince of persia sands of time werkt niet als ik hem opstart zegt hij dat mijn video kaart niet goed is, ik heb een g force 2

Ik heb ook opstartproblemen....hij geeft inderdaad wat fouten aan, o.a. dat de videokaart niet ondersteund wordt.
Als ik hem dan opstart dan start die na de intro ineens de computer opnieuw op??

Ik heb net ook ergens gelezen dat Prince of Persia het niet doet met een Geforce 4 MX????
En laat dat nou net de videokaart zijn die ik heb...betekend dit nu dat ik een nieuwe videokaart moet kopen of is er een andere oplossing?

Geplaatst door Paddepoel
Ik heb net ook ergens gelezen dat Prince of Persia het niet doet met een Geforce 4 MX????
En laat dat nou net de videokaart zijn die ik heb...betekend dit nu dat ik een nieuwe videokaart moet kopen of is er een andere oplossing?

Al die nieuwste driver geinstalleerd voor je kaart? Evenals DirectX9?

DirectX 9 heb ik inderdaad wel, en de nieuwste driver ook wel, alleen las ik dat het spel gewoon de Geforce 4 MX niet ondersteund.

Nu las ik het inderdaad ook op de achterkant van het hoesje van de spel en op de officiele site:

Geforce 3 or equivalant video card with 3D support
(GeForce 4 MX NOT SUPPORTED)
DirectX 9.0a (included on CD)

verdomme, dat wordt waarschijnlijk dus een nieuwe videokaart kopen.

ik zou zegge dat het niet slim zal zijn als je een geforce 3 videokaart koopt
want ik heb namelijk een geforce 3 64mb nvidia video kaart en ik krijg ook het zelfde probleem

videokrt nivdia geforce2 gts 32mb
amd 1.33 Mhz
256mb interngeheugen
drivers nvdia 52.16

Ook ik heb krijg het spel niet opgestart, maar als ik hier het e.e.a lees moet het niet zoveel uitmaken welke videokrt je hebt

krijg de vlgnde mededeling:

Your videocard « NVIDIA GeForce2 GTS/GeForce2 Pro » is not supported.
Your videocard does not support some required features ( MIN_SIMULTANEOUS_TEX_4 ).
Your videocard pixel shader version « 0000 » is below the minimum requirements.
Your videocard vertex shader version « 0000 » is below the minimum requirements.

The game ended unexpectedly.
Please see readme.txt file for technical support

Kan ik dit op e.o.a manier oplossen (een andere videokrt kopen is geen optie!)

Daar staat geen patch bij voor prince of persia sands of time, alleen voor prince of persia 3d dat is een ander spel. De patch voor sands of time is er geloof ik niet (maar ik kan het mis hebben).

Om pop2 toch te kunnen spelen met een geforce2 gts 32mb zou het met 3D Analyze v2.26/2.31 moeten lukken.

Wie heeft ervaring met 3D Analyze in combinatie met een geforce2 gts 32mb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan