prince of persia the forgotten sands

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Ik ben op dit moment even het spel te spelen van prince of persia forgotten sands...
ik zit op de level met het grote ding in het midden (the observatory)
ik kwam maar niet verder tot ik de walktrough ging bekijken... bleek er een hendel te moeten zitten die niet in het spel zit! WTF :S

het gaat om deze hendel:
sshot1ck.png

bij mij zie je alleen een ronde vloer omhoog komen zonder hendel. :confused:
en ik speel het spel al ffies en ik weet 100% zeker dit hoort niet.

nogmaals hier de walktrough (bekijk vanaf 1:10 tot 1:40): http://tinyurl.com/6awuke4

mijn vraag is nu is dit een fout in het spel of heb ik iets fout gedaan?
als het een fout in het spel is zal er dan ook een patch/fix voor zijn?
of zal ik nooit te weten komen hoe het af gaat lopen... :(

hier nog een filmpje die ik even snel gemaakt heb: http://www.youtube.com/watch?v=Ke2Llh3Nfl0

Laatst bewerkt:
Moet je niet wat doen, zodat die hendel daaruit komt? Iets nog voordat je daar komt? Kijk eens eerder in die Walktrough.

nou dat is nou juist het vervelende ik kan verder niets meer doen
alleen nog swingen aan het water aan de muur... of slingeren aan de hendel aan het plafond wat ik al tig keer gedaan heb of naar beneden springen maar ja dan ben je dood

ik heb een filmpje gemaakt die ik nu aan het uploaden bent
is misschien wat duidelijker dan

ik denk toch echt dat de spelmakers een fout hebben gemaakt..
want het filmpje van de walktrough is van de xbox
ik heb de pc versie

whaaaaah dit is zoooo frusti!

Laatst bewerkt:
Nou in je filmpje komt er helemaal niets omhoog, dan kan ik me toch niet anders bedenken als dat je nog iets moet doen. Niet elke walktrough is even betrouwbaar, probeer eens een andere walktrough, op www.gamesover.com vind je er velen.

Als er echt een bug in de pc versie zat dan had je daar wel bericht van gehad en hadden ze deze bug wel opgelost. De makers zijn niet gek, bij het minste gerinkste aan klachten word er meteen wat mee gedaan anders krijgt het spel een slechte naam en word het niet meer verkocht.

grtjs jjw

Het lijkt inderdaad een bug te zijn in het spel, meer mensen hebben er last van:

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/561108232/m/6291041078

@jjw:

Niet alle bugs worden opgelost. Er zijn zat spellen die vol met bugs zitten waar de makers blijkbaar lak aan hebben. Neem als voorbeeld Fallout 3 met het VATS systeem. Deze bug werd geïntroduceerd in een patch en is daarna nooit verholpen door de makers, ondanks de vele klachten op het forum. Een ander voorbeeld is Gothic 3. Niet de makers, maar de fans hebben het spel d.m.v. een zelfgemaakte patch speelbaar gemaakt.

Laatst bewerkt:
Nou in je filmpje komt er helemaal niets omhoog, dan kan ik me toch niet anders bedenken als dat je nog iets moet doen. Niet elke walktrough is even betrouwbaar, probeer eens een andere walktrough, op www.gamesover.com vind je er velen.

Als er echt een bug in de pc versie zat dan had je daar wel bericht van gehad en hadden ze deze bug wel opgelost. De makers zijn niet gek, bij het minste gerinkste aan klachten word er meteen wat mee gedaan anders krijgt het spel een slechte naam en word het niet meer verkocht.

grtjs jjw

fraps heeft het filmpje niet mee opgenomen waarin je ziet dat de schijf omhoog komt.

het ziet er naar uit dat ik een probleem heb....
bestaat er geen update of iets?

De enige oplossing die ik kan vinden is om het spel vanaf het begin opnieuw te spelen. Dit staat ook geschreven in de link die ik al eerder gepost heb. Hier nog een andere:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1306857

Het is niet echt een oplossing te noemen, maar als er niets anders is...

Je kunt ook proberen om vanaf een eerdere save game te beginnen. Anders is er misschien wel een save game te downloaden waar de hendel wel beschikbaar is.

ik heb inderdaad een 4.save bestand weten te smokkelen van een andere website.
het is van iemand die er een review over moest schrijven dus denk ik dat het wel goed zit.
maar ja nu is de vraag wat ik met die 4.save file moet doen...
wat dat vertelt hij er dan weer niet bij :confused:

Als het echt een bug is is dat heel slordig. Ik hoop dat je er uit komt. Misschien dat de makers kan mailen.

Ik weet geen andere oplossing voor je, hopelijk andere wel.

grtjs jjw

de makers van het spel is ubisoft en dus een ****ybedrijf.
ze reageren niet op mails... klanten staan bij hun niet op de eerste plaats!

afijn ik heb geprobeerd met de link die je me gaf maar ook dat werkt voor mij niet :(

Dan ben ik bang dat je opnieuw zult moeten beginnen, tenzij iemand anders nog een idee heeft.

goed ik heb uit wanhoop maar eens het spel helemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd.. er bleek iets corrupt te zijn in het spel zoals de man van de winkel ook al tegen mij zei. ik moest wel helemaal opnieuw begonnen... zit nu met dat grote beest te vechten.... WHY!!! :shocked:
Ja probleem is weer opgelost...
wel vreemd dit maar ok...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan