Prince of persia warrior within

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Ik kom niet verder met prince of persia the wariior within. Ik heb de eerste mechanische toren geactiveerd. Dan ga ik terug naar de centrale zaal. Krijg ik een filmpje met de vrouw in het rood. (waar je een zwaard krijgt) Dan ga ik naar de zandloperkamer. en volgens een walkthrough moest ik dan naar de zandloper lopen, en dan zou ik een filmpje krijgen. Ik krijg dat filmpje alleen niet, en nu zit ik hopeloos vast. Weet iemand de oplossing? PS kom nou niet met sites waar walkthrougs opstaan, want die heb ik allemaal al bekeken. :confused:

Je moet niet 1 toren activeren maar 2. Eentje in de klokkentoren en in eentje in de tuinen, dan krijg je pas die filmpje te zien. De walktrough die jij leest klopt voor geen meter als die dat zegt.

hmm is wel lelijk, maar hoe kom ik dan vanaf de 1e toren bij de tuinen. Zou je dat even kort kunnen zeggen?(hoeft nietzo gedetailleerd hoor)

Als je naar beneden wilt moet je langs zo'n gordijn glijden, je komt dan weer beneden in de tuinen terecht. Om naar de klokken toren te komen moest je die hendel in de centrale hal veranderen van richting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan