prinscreen met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
mijn dochter heeft een laptop van HP ze wil een printscreen maken en deze plakken in paint maar dat lukt niet. Op haar vaste desktop gaat dat wel.Ik zie wel dat er bij haar laptop op de knop boven de printscreen home staat. Weet iemand hoe ze een printscreen neemt en plakt in paint met haar laptop?alvast bedankt

mijn dochter heeft een laptop van HP ze wil een printscreen maken en deze plakken in paint maar dat lukt niet. Op haar vaste desktop gaat dat wel.Ik zie wel dat er bij haar laptop op de knop boven de printscreen home staat. Weet iemand hoe ze een printscreen neemt en plakt in paint met haar laptop?alvast bedankt

Waarschijnlijk is de tekst "prt sc" blauw of in een andere kleur. Ook zie je links naast de window-toets een blauwe of soortgelijke kleur toets met daarop de tekst "fn".

Druk deze toets in en dan de print-screen knop en dan werkt het wel ;)

Heb zelf ook een HP laptop (2 stuks eigenlijk) en zo moet het op beide, dus grote kans dat het bij die van je dochter ook zo moet.

inderdaad er is een knop met de tekst prt scrn op haar laptop maar als ze daar op drukt zou ze normaal de afbeelding of tekst moeten kunnen plakken in word of paint en dat is nu net wat niet lukt hetgeen op onze vaste desktops wel lukt.raar maar waar vind ik dit.

aaajeetee,het is haar gelukt.Je had inderdaad gelijk ze moest eerst de knop met de FN indrukken en dan de prn scrn en dan gaat het.Bedankt in naam van mijn dochter en de groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan