print geschiedenis ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calidaan

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Ik zit met een vraag. Kan je eigenlijk in de geschiedenis van je printer kijken ,om zo eerder afgedrukte bestanden terug te vinden ?
ik heb namelijk onlangs een hele reeks bestanden afgedrukt maar omdat ik ze al kwijt ben weet ik niet meer welke :o

M.v.g.

Een printer heeft geen harde schijf of iets dergelijks, de computer zend data naar de printer om het vervolgens uit te draaien, maar de printer zelf onthoudt het niet.

Of een computer zoiets onthoudt, tja dat weet ik niet. Daar heb je de opslaan functie voor in Word (wat je ook gebruikt)

Een printer heeft geen harde schijf of iets dergelijks, de computer zend data naar de printer om het vervolgens uit te draaien, maar de printer zelf onthoudt het niet.

Of een computer zoiets onthoudt, tja dat weet ik niet. Daar heb je de opslaan functie voor in Word (wat je ook gebruikt)

waar zouden die bestanden dan staan denk je ?

Stel dat je die bestanden hebt gemaakt met MS Word.

Je maakt ze, je print ze uit, maar slaat ze niet op, op je harde schijf.
Word slaat niet automatisch dingen op, alleen als jij er om vraagt (bij menu: Bestand->Opslaan als..)

Als je die bestanden wel ergens hebt opgeslagen, dan zou jij dat moeten weten, omdat je zelf de locatie hebt opgegeven.

Stel dat je die bestanden hebt gemaakt met MS Word.

Je maakt ze, je print ze uit, maar slaat ze niet op, op je harde schijf.
Word slaat niet automatisch dingen op, alleen als jij er om vraagt (bij menu: Bestand->Opslaan als..)

Als je die bestanden wel ergens hebt opgeslagen, dan zou jij dat moeten weten, omdat je zelf de locatie hebt opgegeven.

ja ,sorry ik had iets verkeerd begrepen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan