Print komt niet op volledig papier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik wil printen op fotopapier van 10 x 15 maar als ik afdruk dan krijg ik geen volledige foto maar een witte rand die niet eens overal gelijk is. Ik wil dus een volledige foto op papier zonder randen.
Heb nu al genoeg papier verbruikt. Wie weet wat ik nog kan doen????

De printer is een Epson stylus CX5200 en ik werk met Windows XP Prof.

Ik kan in de print setup aangeven: afdrukken zonder randen. Misschien dat dit bij jouw er ook staat, vink dit dan aan.

Weet niet of het bij jouw printer ook kan, maargoed als het er staat staat het als je op afdrukken drukt, dan krijg je eerst een menuutje waar je het een en ander kan instellen. Hier moet het dan ergens staan weet niet precies waar

Ik denk niet dat dat bij mijn printer kan want ik heb nu al alles denk ik geprobeerd maar ik krijg hem niet goed naar mijn zin.

Ik zal niet opgeven maar ik word er toch wel een beetje moedeloos van.

Heb alle updates gedaan en het helpt nog steeds niets. Gelukkig dat er zoiets is als afdrukvoorbeeld spaart een heleboel inkt uit maar ik ben bijna radeloos.

Als je papierinstelling (4"X 6") staat ,en bij je instelling "borderless" staat, en hij nog niet doet, dan moet ik passen.

Dat is nou juist het probleem want ik kan de instelling niet vinden waar je aan kan geven dat ik de print wil zonder randen.

Dan blijft nog steeds mijn vraag: is alle software wel geinstalleerd. Kijk anders eens even in configscherm -> printers -> eigenschappen. Misschien dat je daar iets kan aanpassen.

Anders maak eens een screenshot van instellingen.

onderaan het scherm waar je een bericht typt staat bijlage toevoegen. Let op De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn en Toegestane bestandsextenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

Geplaatst door theabuitenhuis
Ik heb het voor elkaar. Bedankt allemaal voor het advies.

Functioneert het nu ? en wat was dan de oorzaak. Wij zijn ook benieuwd.

Ik heb de oorzaak niet kunnen verhelpen maar ik ben gewoon in Windows Viewer voor afbeeldingen en faxen gaan printen en daar heb ik minder last van witte randen. Het is nog maar een halve centimeter en daar ben ik aardig tevreden over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan