Platwaterken
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2011
Hoi,
Ik heb een workbook met ongeveer 48 tabbladen. Elke tabblad heeft onderstaande koptekst die vast is qua lay-out en cellen :thumb: :
Beschermd persoon: x
Dossiernummer: x
A.R. nr (rolnummer): x
Periode beheersrekening: xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx
2.3. Pensioen (gewoon, brug- of aanvullend) 12.918,33 €
datum Omschrijving bedrag
De "12.918,33 €" in dit voorbeeld is de som van de maandelijkse pensioen inkomsten., die vanaf lijn 9 worden opgesomd. Het gaat hier altijd om een vaste cel, namelijk "E7"
Zoals ik al schreef heb ik zo 48
tabbladen (soorten inkomsten / uitgaven), die soms van toepassing zijn (soms uitkering, soms loon, soms pensioen).
Ik zou een print button willen plaatsen op de eerste pagina die volgende macro uitvoert:
print alle tabbladen die een getal verschillend van nul tonen in cel E7.
Indien er enkel pensioen is, dan moeten de tabbladen "uitkering" (cel E7 van dat tabblad = 0) en "loon" (E7 = 0) niet afgedrukt worden. E7 is het resultaat van een som en geen 'hardcoded' getal...
Qua print lay-out moet het portrait zijn en scaling is 1 page wide... soms gaat het om 1 lijn, soms 30 lijnen,...
Ik weet dat ik veel vraag
, maar kan iemand mij helpen met een eerste insteek?
Alvast bedankt.
Kenny
Ik heb een workbook met ongeveer 48 tabbladen. Elke tabblad heeft onderstaande koptekst die vast is qua lay-out en cellen :thumb: :
Beschermd persoon: x
Dossiernummer: x
A.R. nr (rolnummer): x
Periode beheersrekening: xx/xx/xxxx - xx/xx/xxxx
2.3. Pensioen (gewoon, brug- of aanvullend) 12.918,33 €
datum Omschrijving bedrag
De "12.918,33 €" in dit voorbeeld is de som van de maandelijkse pensioen inkomsten., die vanaf lijn 9 worden opgesomd. Het gaat hier altijd om een vaste cel, namelijk "E7"
Zoals ik al schreef heb ik zo 48

Ik zou een print button willen plaatsen op de eerste pagina die volgende macro uitvoert:
print alle tabbladen die een getal verschillend van nul tonen in cel E7.
Indien er enkel pensioen is, dan moeten de tabbladen "uitkering" (cel E7 van dat tabblad = 0) en "loon" (E7 = 0) niet afgedrukt worden. E7 is het resultaat van een som en geen 'hardcoded' getal...
Qua print lay-out moet het portrait zijn en scaling is 1 page wide... soms gaat het om 1 lijn, soms 30 lijnen,...
Ik weet dat ik veel vraag

Alvast bedankt.
Kenny