Ik heb op onze afdeling 2 computers staan, op deze computers is een label printer als standaard ingesteld.
Nu heb ik een macro gemaakt en een knop ingevoegd die er voor zorgt dat een Excel 2003 bestand (test.xls) altijd word geprint met een A4 printer.
Dan hoeft men niet steeds de printer instelling te veranderen.
Alleen op computer1 werkt deze macro wel en op de ander computer niet, deze geeft dan een runtime error.
Als ik Ne02 verander naar Ne03 doet de macro het niet meer op computer1 maar weer wel op de andere.
Kan deze macro aangepast worden zodat hij werkt op beide computers?
Ik weet dat dat nummer met de volgorde van installeren van de printer te maken heeft, maar ik ben op mijn werk niet gemachtigd om iets te installeren dus gebruik ik liever een macro.
Nu heb ik een macro gemaakt en een knop ingevoegd die er voor zorgt dat een Excel 2003 bestand (test.xls) altijd word geprint met een A4 printer.
Dan hoeft men niet steeds de printer instelling te veranderen.
Alleen op computer1 werkt deze macro wel en op de ander computer niet, deze geeft dan een runtime error.
Code:
Application.ActivePrinter = _
"\\nl-print1\Kyocera 3140 Afdeling1 on Ne02:"
ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, ActivePrinter:= _
"\\nl-print1\Kyocera 3140 Afdeling1 on Ne02:", Collate:=True
Kan deze macro aangepast worden zodat hij werkt op beide computers?
Ik weet dat dat nummer met de volgorde van installeren van de printer te maken heeft, maar ik ben op mijn werk niet gemachtigd om iets te installeren dus gebruik ik liever een macro.