diana30
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 aug 2003
Hoi, ik heb een probleempje met Printmaster en m'n printer (HP845C). Printmaster is een prog om kaarten e.d. te maken. Het nadeel bij dit prog is dat je verplicht bent om met Avery kaarten te werken en geen papierformaat zelf kan instellen. Nou dacht ik de oplossing te hebben gevonden door als ik een A4 kaart pak deze te printen op A5 door bij instellingen van printer "passend op papier" aan te vinken. Maar dan nog lukt het niet. Hij print inderdaad wel kleiner, maar het plaatje zit te veel naar links en komt dus als je 'm vouwt voor een klein deel op de achterkant. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het rare is dat bij HP voorbeeld hij wel aangeeft dat het goed staat allemaal. Dus volgens het HP voorbeeld zou hij netjes geprint moeten worden. Dit gebeurt dus echter niet.
Heeft iemand ervaring met Printmaster en/of afdrukken passend maken en weet hoe ik de kaarten wel op een A5 kaart kan afdrukken? Nu ben ik verplicht om het op een A4 te doen.
Heeft iemand ervaring met Printmaster en/of afdrukken passend maken en weet hoe ik de kaarten wel op een A5 kaart kan afdrukken? Nu ben ik verplicht om het op een A4 te doen.